Tuesday, October 9, 2012

Selamat Menduduki PMR

Hari ini bermulanya perjuangan bagi semua calon PMR di seluruh negara untuk melakukan yang terbaik dalam peperiksaan mereka. Segala usaha telah dilakukan seperti membuat latihan, mengulangkaji mata pelajaran, mengikuti tuisyen, seminar dan motivasi hinggalah kepada majlis bacaan Yasin dan solat hajat.

Pendek kata segala ikhtiar telahpun dilakukan. Banyak masa, tenaga dan wang ringgit yang dikorbankan demi memastikan anak-anak pewaris generasi masa depan mampu merangkul kecemerlangan. Semua pihak telah memainkan peranan masing-masing bermula daripada ibu bapa, guru-guru, pihak sekolah, PIBG malah rakan taulan. Semua berganding bahu demi tujuan yang satu.

Kepada semua calon PMR khususnya di SMK Bukit Rambai, kami di Unit ICT SMKBR bersama seluruh warga SMK Bukit Rambai mendoakan kejayaan yang cemerlang untuk anda.

Pesanan kami, bacalah doa dan pastikan anda membaca setiap soalan dengan teliti serta jawablah dengan hati yang tenang dan dengan penuh yakin. Insyaallah, segala usaha anda selama ini dengan dibantu doa restu daripada ibu bapa dan para guru, kami yakin anda mampu mencapai kecemerlangan. Selamat berjuang! Kita Pasti Juara!

0 comments:

Post a Comment